camillajarnedal.blogg.se

Tjoho, måndagskväll
Min helg bestod som bekant av jobb, jobb och lite mer jobb. Igår efter jobbet åkte jag iallafall ut till min syster som fyllde år i veckan, åt lite tårta och sedan ägnade vi oss åt gravidfotografering (jag blir moster i Juni ^^ ). 

Idag var jag tillbaka på ordinarie jobb, men hade en skön dag med lite andra arbetsuppgifter. Hopptävling faktiskt! ;) var iväg med 2 tjejer från skolan och de gjorde bra ifrån sig, en vinst och en tredjeplats! Kul!
Enda molnet på himlen just nu är att jag har sån huvudvärk, eller ja -jag har listat ut att det är från nacken, men det ger en dunkande huvudvärk när jag rör huvudet. Vaknade flera gånger inatt när jag vände på mig och det ledde till huvudvärk. Skitstörande. 

Nä, nu är det sovdags för mig och uppladdning för en ny dag.



 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress