camillajarnedal.blogg.se

Grattis till mig!
Idag fyller jag år, hela 27 blir jag. Tiden går fort när man har roligt ;)
Har inte direkt firat idag då det varit en vanlig jobbdag, men imorse fixade sambon mysfrukost och bakade frukostbullar. Jag fick konsertbiljetter till ett av mina favoritband, de ska spela här i Trollhättan i oktober så det ska vi gå på -jätteroligt! Har sett dem innan och de spelningarna har varit riktigt bra så detta ser jag fram emot.
På jobbet fick jag en liten present av supergulliga administratören Karin, en påse med te, godis och en hästtidning -en fullträff. Himla gulligt :)


I stallet så passade vi på att miljöträna lite i de stora pölarna som blivit efter dagens hemska ösregn.


Anonym

Grattis på dig! Vi ses i helgen, häftig bild på lilla fröken! / m

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress