camillajarnedal.blogg.se

Sadelprovning och bildbomb
Idag har det varit sadelprovning, och tänka sig -nu har vi dressyrsadel, och en sadel som redan var min :p Lilla Ida är en bred tjej så hon fick överta Hotties gamla Albion i x-vid. Ska stoppa om den och så, men annars funkade den finfint. Skönt!
 
Syster och mamma var på plats med, och då blev det lite bilder tagna. 
 
 
Katie

Okej =) Ja det hade varit toppen om jag kunde få låna och testa det och se hur det fungerar innan jag går och köper ett till Snugge ;-) är du möjligtvis på öa till helgen. Det är jag ;-)

Svar: Jag ska ev ut på söndag så då kan jag ta med det -ska bara gräva fram det ;)
camillajarnedal.blogg.se

Katie

Vad fin Ida är! Hoppas att det fortsätter gå fint för er =)

Felicia

Trevlig häst och blogg! :D Är såå trött på allt som har med sadlar att göra haha... Har äntligen hittat en dressyr sadel till min ena men letar fortfarande efter en till unghästen jag har... Så skönt att din sadel passade!:D
Btw, har en nystartad dressyrblogg kolla gärna in, kram Felicia!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress