camillajarnedal.blogg.se

måndag kväll
Varit en hemmadag idag med, känt mig något bättre -inte helt feberfri men bättre på den fronten. Däremot har jag börjat hosta och det ganska ordentligt -såklart- Skitjobbigt men vad gör man? Ska strax gå och lägga mig och se om det blir något sovande inatt.
Hursomhelst, svängde iväg och köpte hästmat på vägen till stallet och det blev även en flaska Hyaluronsyra som en extra puff till läkningen av skadan. I stallet fick Ida gå ut och äta lite gräs, man får försöka hänga med lite och stödbeta henne nu när hon går i grushage och missar gräset som börjat växa - vet ju inte hur länge hon blir kvar i grushagen och det funkar ju inte att bara släppa över henne på gräset hursomhelst (om det nu blir en längre tid).
Imorgon blir det nog jobb för mig, har en ganska lugn dag, det är bara ett möte på förmiddagen som kan bli jobbigt med hostan, men jag får väl sätta mig nära dörren så jag kan springa ut om det blir jobbigt ;)
På onsdag ska jag hjälpa H med ponnyn och sen torsdag och fredag ska jag rida en väns häst, hon har skadat ryggen så ska ta det lite lugnt. Fredag är det såklart även återbesöket för Ida, intressant men lite nervöst.
 
 
Karoline

Å hoppas att du blir frisk snart, så jäkla jobbigt att ha hosta :(

Spännande att rida din väns häst :)
Jag håller tummarna för återbesöket hos veterinären!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress