camillajarnedal.blogg.se

God Fortsättning
Ja, god fortsättning då.
Julen har varit bra, det brukar den vara. I fredags var jag först på gymmet en sväng och sedan på kvällen var jag med hos min systers killes syster (haha, lite långt där), vi lagade mat och spelade Bingolotto, vann inget tyvärr :p Sedan sov jag i husvagnen i stormen, gungade ordentligt men vi stod kvar -var nästan lite orolig att den skulle rulla iväg in till grannen ;)
 
På julaftonsmorgonen åt vi pannkaksfrukost innan vi åkte hem till syrran och gjorde oss iordning för julfirande. Julen firades i vanlig ordning ute hos mina föräldrar, tittade på Kalle med lilla Cornelia, åt massor med god mat och hade det trevligt. Roligast var nästan julklappsutdelningen, tomten fick mycket professionell hjälp av Cornelia som tog emot alla paket från tomten och delade sen ut dem till alla. Riktigt imponerande att hon både kunde lämna paketen till rätt person och sen att hon ens lämnade dem ifrån sig, hon är ju faktiskt bara 1,5 år...
 
På juldagen gick jag och syrran på en promenad med vagnen och sen åt vi lutfisk och Ris á la Malta hos mormor. Kom hem igen igår eftermiddag och var både mätt och trött ;p Idag tvättar jag och väntar på att Calle ska komma hem från Skåne. Får väl se om tågen går som de ska, är ju storm på väg in och vi alla vet väl att SJ inte direkt är kända för sin motståndskraft mot vädrets makter...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress