camillajarnedal.blogg.se

god onsdag
God onsdag. Regnig onsdag :(
 
Igår red jag faktiskt, så jag har tom lite träningsvärk idag :p Nej, det var inte Ida jag red - det dröjer lite till, men jag red en ponny i stallet. Andra gången jag red honom och han kämpade på bra. Hans ryttare är inte så gammal eller rutinerad så jag hjälper dem lite, den lille busen kan dessutom busa till det ordentligt för tjejen och har skickat av henne ett par gånger.
Nu busade han inte med mig utan skötte sig riktigt bra, jag är osäker på hur utbildad han är i grunden egentligen men han fattar galopp från skritt och man kan allt få till lite öppnor och sånt så grön är han inte. Mer bekväm -för att han kan- (med den lilla tjejen).
 
 
Ida har bara haft pysseldagar, idag tog jag av hennes bandage men hon får ha "skon" på. Lika bra att ta av bandaget så det inte är blött och blir instängt, bättre med skyddsskon och att det får vara lite luft runt.
Annars så har jag bokat in ett lite roligt möte på lördag. Haha, jag har bokat in en konsultationstid med en personlig tränare på gymmet. Jag skulle vilja ha hjälp att göra ett litet schema med övningar för mig som jag kan luta mig mot när jag tränar, istället för att hitta på på egen hand. Well, vi får se utgången av detta ;)
Emelie

Åååh så fina ni är!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress