camillajarnedal.blogg.se

Måndag förresten
Ja förresten! Det är ju måndag och ny vecka.
Jag har varit förkyld hela förra veckan, fortfarande snuvig och sådär men mycket piggare. I fredags (och helgen...) var det ju Black Friday, fick ni shoppat något? Jag passade på att klicka hem en del julklappar, så kan inte berätta vad jag köpt men lite grejer blev det allt ;) Ok, till mig själv blev det två parfymer från DKNY - två till priset av en, så rätt nöjd.
 
Trött idag för jag sov så himla dåligt inatt, vet inte varför men hade svårt att somna och sen vaknade jag flera gånger. Kanske delvis berodde på att sambon skulle upp kl 4 imorse men jag menar, JAG skulle ju inte upp förrän 6. Blä. Idag och imorgon är det i alla fall vanliga dagar på jobbet men på onsdag ska jag på en konferens inne i Göteborg. Blir nog både nyttigt och trevligt. Ska vara på Posthotellet så centralt och bra.
Ikväll efter jobbet ska jag ut till stallet och rida Champ, han har varit under igångsättning under hösten och idag är det premiär för galoppen. Läge för klister i rumpan alltså!
 
Nu är det lunch!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress