camillajarnedal.blogg.se

Dagen
Blev en tidig kväll och faktiskt vaknade jag av mig själv vid 8 imorse, jag är annars en notorisk sjusovare som lätt sover till 11 :p
Tog det lugnt en stund, åt smoothie och rostat bröd till frukost och sen åkte jag ut till stall nummer 1. Mockade åt Libby och väntade in Ylva så vi kunde rida ihop. Var dressyrträningar i ridhuset så vi fick samsas lite extra men det gick bra, och lilla ponnydamen kämpade på. Lite smpseg i traven men efter lite galopp vaknade hon till. Galoppen är förövrigt väldigt lättjobbad på henne, man får ett sånt bra driv så det är bara att sitta stilla och låta henne mata på.
När jag var klar där åkte jag ut till min syster för att hämta ett bord jag ska ha på loppisen imorgon och väl hos syster fick jag såklart leka lite med Cornelia. Hon skulle egentligen sova precis när jag kom men hon såg mig och sen var det kört. Lite lek i lekstugan blev det innan hon gick in igen för att sova och jag åkte till Ida för dagens pyssel där. Fixade med vattnet i hagen och hämtade hem en del prylar jag ska ha med imorgon. Handlade på vägen hem och nu är jag hemma och ska snart fixa mat.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress