camillajarnedal.blogg.se

Valborg
Igår när jag kom hem från träningen så hade vi besök av en av Calles kompisar. Han är från Skellefteå men hade varit på jobb "i närheten" (tillräckligt nära för att hälsa på). Sen när vi ätit middag satt vi och snackade, spelade quiz, tv-spelsquiz så de hade ett litet övertag över mig kan man väl säga ;) 
Lite senare blev det en spontan utgång och jag och Calle landade hemma vid 03 inatt, kompisen dock trillade in kl 11 idag XD 
 
Idag är det finfint väder och solen skiner. Jag ska snart åka mot stallet men stanna till på grannanläggningen där det är tävlingar. Tina startar två hästar och jag tänkte kika på den ena. 
Annars blir det nog en lugn dag med inte så mycket annat planerat. Imorgon ska jag iväg under dagen och njuta av det fina vädret som ska vara imorgon med. 
 
Ha en fin dag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress