camillajarnedal.blogg.se

Godmorgon
Följer ni EM något? Jag satt och tittade på sista gruppen i dressyren igår kväll, och fick även se Peders guldritt. Vilka ekipage alltså!¨Ser fram emot lördag för då ska jag in till Göteborg och titta på dressyren :) Tills dess är det svtplay som står för underhållningen.
 
Idag är en vanlig torsdag med inga större utsvävningar utan bara jobb och sen ett stopp i stallet som vanligt. Annars förutom EM är det lite blandat på gång, i söndags var jag i Göteborg och träffade en kompis och hennes lilla 4-månaders son Milian. Roligt! EM på lördag och sen fyller jag år på söndag. Nästa vecka bjuder på en lägenhetsvisning på tisdagen, skoning på fredagen och på söndagen är det dop för Milian.
Sedan vet jag inte om jag skrev det tidigare men jag ska försöka få bokat in någon ridlektion på skolhäst här framöver, jag rider ju ingenting nu och ja - om jag ska undvika totalt förfall så får jag ju ta tag i det på annat sätt. Kring Nelli står det både stilla och inte, det händer saker i bakgrunden men det går inte så fort.
 
 
Lillemmish- mode - inspo

så vackert foto! =)

ha en fin dag

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Kul att åka dit och vara på plats! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress