camillajarnedal.blogg.se

Slut på semestern
Nu är min semester slut och idag var jag tillbaka på jobbet. Alltid lite jobbigt att gå tillbaka efter ledighet men jag är snart tillbaka i vardagen igen.
 
Denna veckan är lugn, vi är inte många på jobbet - pedagogerna kommer inte förrän nästa vecka så inte ens planeringsjobbet drar igång på riktigt förrän då.
Idag har jag fixat med lite praktiska "efter semester"-saker och även varit iväg och köpt en bluetooth-högtalare att ha på rummet så jag kan lyssna på musik när jag jobbar. Blev bra! Lunchade med en av psykologerna och ja, lite allmänt pyssel.
 
I stallet longerades Nelli och jag hade även framme lite upphöjda bommar så hon fick lyfta lite extra på fötterna.
Imorgon ska jag jobba igen såklart, och sen ska jag åka med en kompis och titta på en häst till henne, blir spännande.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress