camillajarnedal.blogg.se

Ute på havet
Igår tog vi tillvara på det fina vädret och åkte ut på sjön. Hela familjen blev det; Jag, syster, systerdotter, mamma, pappa, mormor och moster. Först åkte vi ut till Käringön och gick en promenad där, och därefter blev det stopp på Hermanö för picknick och bad för de som vågade sig i (inte jag alltså :p).
 
 
 
 
Jag och mormor -91 år
 
Grundsund, där jag är uppväxt
 
---
Idag har jag jobbat igen och nu börjar det smyga igång lite mer. I stallet fick Nelli byta hage, ett av de andra stona hade skadat sig igår kväll och då möblerade vi om lite så att de andra stona skulle gå närmare inpå hennes sjukhage. Lugnast så för alla. Nelli är tillbaka i sin hage hon hade tidigare så det var lite hemma för henne och hon tog skiftet lugnt. Hon tyckte det mest spännnade av allt var när hon fick smaka på en banan ;) Imorgon är det jobb igen som vanligt och då har jag lite överlämning att ta tag i, jag lämnar en av mina skolor så måste överlämna till den som tar över efter mig. Annars så räknar vi ner till EM, hoppas verkligen på fint väder då - det behöver ju inte vara så jättevarmt men åtminstone uppehåll hade ju varit trevligt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress