camillajarnedal.blogg.se

1 december
Nu var det redan 1 december. Tiden går verkligen fort.
Idag är det även 6 månader som vår "process" varit igång kring Nelli. Det var 1 juni som vi var hos veterinären med henne. Det händer såklart saker även om det inte märks så mycket, sånt här tar tid, men på måndag är ett sånt där "checka av"-datum på vägen och så får vi se vad som händer efter det.
 
Jag är fortfarande inte "bra", halsen är mycket bättre men nu är jag mest skitförkyld istället, snorar och hostar. Idag har jag roat mig med att titta på lite sändningar från SHIS och nyss ätit lite. Blir snart en mockningssväng till stallet och sen hem och däcka i soffan igen. I helgen får jag fortsätta tanka energi, och så ska det väl fram lite adventsljusstakar osv.
 
Ha en trevlig fredag.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress