camillajarnedal.blogg.se

12/12
God morgon, 12 december idag.
Det börjar närma sig jul och nu är det ju riktigt juligt ute med snön som kommit. Mysigt, men lite krångligt när man ska till jobbet - halt ute.
I helgen som gick var jag först hundvakt fre-lör när mamma och pappa var på spa, det var min och syrrans 60-årspresent till pappa. Coci tyckte att det var badväder även om det var kallt ute. 
 
Denna veckan är det full fart, var hos tandläkaren igår morse innan jobbet, lämnade in ett täcke på lagning (Nelli hade lyckats dra loss tyget ur kantbandet i bakkanten). På torsdag ska vi ha lite jul-mys med jobbet och på lördag är det först utsläpp i stallet och sedan ska jag och Calle till Göteborg och träffa kompisar. Har bokat bord på en restaurang och efter middagen ska vi gå på Jul på Liseberg. Åh, jag hoppas att snön ligger kvar då! :) 
Och ja - sen är det ju snart jul, skolan har avslutning 21/12 och jag jobbar 22e med men sen är jag ledig till 4 januari. Härligt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress