camillajarnedal.blogg.se

Fredag!
Härligt med fredag! Och faktum är att solen tom skiner lite.
Veckan har varit intensiv om man ser arbetsmässigt, många bollar i luften och fulltecknad kalender. Men har ändå haft koll på läget så det är ok.
Jag har varit och tränat på gymmet två gånger, tisdag och torsdag, det var ett litet tag sen för jag har tagit det lite försiktigt sedan jag åkte av. Skönt att vara på g igen.
 
I helgen har jag först utsläpp i stallet imorgon så ingen sovmorgon för mig ;) Sen är tanken att jag ska provrida en eller två hästar imorgon. Ska stämma av med säljarna idag så att allt är enligt plan. Sen blir det inte så mycket annat gjort den dagen. Puh, det är verkligen inte lätt det här med hästletande. Tycker att det är svårt att hitta någon som är intressant, och sen är det så himla mycket som ska klaffa. Jag hade en häst jag var intresserad av men fick besked häromdagen att den hade anmärkningar på röntgen av sån typ att det inte är intressant längre. Trist.
Söndag är än så länge oplanerad och det får den nog fortsätta vara, det dyker alltid upp något och om inte annat skulle jag kunna ta en städdag :p
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress