camillajarnedal.blogg.se

Hej från sjukstugan
Hello..
Igår var det en lång dag för mig. Jag startade med utsläpp i stallet och när det var färdigt rullade jag och mamma söderut för provridningar i Skåne. Tittade på två hästar och blev mycket förtjusta i den ena så nu får vi se om det blir affär, är ju lite som ska klaffa innan något är klart men det var en väldigt fin häst med mycket att hämta. 

Efter den provridningen kände jag mig trött men inte så konstigt när man inte ridit ordentligt på länge. Vi åkte bort till Calles pappa för att hämta upp lite prylar där innan hemfärd. När vi stod på gårdsplanen kände jag mig lite illamående men trodde att det berodde på att det var längesedan vi åt. Startade hemresan och illamående ville inte släppa, och mellan Varberg och Kungsbacka var det bara att panikstanna -och där bröt magsjukan ut på riktigt :( fy fasen, det var långa mil hem ska jag säga. Längesedan jag var magsjuk med allt vad det innebär, men nu var det visst min tur. Usch usch!

Mår bättre idag men är inte hundra, ligger i sängen och försöker sova korta stunder och få i mig lite blåbärssoppa. Moses gör mig sällskap iallafall :)





Olivia

Sv. ja verkligen!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress