camillajarnedal.blogg.se

Måndag - och vi går in på sista semesterveckan
ojoj, den rubriken satt långt inne att skriva. Svårt att fatta att jag börjar jobba igen på måndag :O Denna semestern har verkligen rusat iväg, men det är ju i och för sig inte så konstigt - har ju hunnit med både en vecka på Falsterbo och en vecka i Skottland. Denna veckan blir mycket lugn iallafall, ska bara ladda batterierna.
 
Idag har jag varit iväg och bokat in service för bilen, alltid lika kul... Men denna gången ska jag få den gratis då de klantade sig sist. Åkte sen till stallet och fyllde på vatten hos Nelli, duschade henne i flugmedel och sen smörjde jag lite prylar. Longerade Nelli igår och i förrgår så därför gjorde jag inget sånt idag.
 
Med Nelli så händer det inte så mycket just nu, hon rids inte så vi är väl lite uttråkade båda två (men jag sysselsätter henne så gott jag kan) - jag kommer att förklara närmare vad som händer senare men inte just nu när det så att säga är aktivt.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress