camillajarnedal.blogg.se

Sommarlista
Vad gjorde du förra sommaren?
Rehabade häst. Åkte ut och in till klinik för återbesök och nya besök. Fick friskförklarat och påbörjade en igångsättning.

Planer för sommaren?
Jag skulle varit på dressyrkurs i slutet av juni men avbokat den. Sen ska jag till Falsterbo där ett gäng hyrt hus, ska bli jätteroligt! Sen kommer jag hem och är hemma ungeför en vecka och åker därefter till Skottland en vecka med min sambo och kompisar.

Bästa sommarstället?
"hemma" på Skaftö får jag nog säga. Ligga på bryggan vid sjöboden i lugn och ro.

Här badar du helst?
Är ingen stor-badare men vid föräldrarnas sjöbod.

Hur länge ska du vara ledig?
4 veckor

Bästa sommarmaten?
Grillat!
Och sallad, och sushi (fast det är alltid bäst)

Vad ser du mest fram emot?
Falsterbo och Skottland. Och att vila...

Föredrar du sommaren eller vintern?
Sommar helt klart.

Vad kommer du att köpa inför sommaren?
Ingenting

Bästa sommardoften?
Nyklippt gräs. Grillat.

Vad ser du fram emot just nu? 
Ledighet!

 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress