camillajarnedal.blogg.se

Torsdagmorgon
God morgon!
Har landat in på jobbet efter en lite gnisslig start... Nånting på bilen bråkade så det gnisslade jättehögt när jag skulle åka iväg. Fick telefonsupport av pappa (:p) men sen kom jag iväg utan mer oljud.
Sitter och dricker te, och har redan hunnit med att diskutera en spännande gruppaktivitet för hösten.
 
Igår i stallet så mätte vi Nelli, hon var ca 172cm(!). Det kan diffa någon centimeter upp eller ner då hon kanske inte stod helt superjämnt men över 170cm är hon i alla fall.
Hon hade ingen jättebra dag igår utan var lite nervig och skvättig. Det höll i sig nästan hela tiden jag var där men var lite bättre efter att hon fått jobba. Men men, även hästarna måste väl kunna få ha sämre dagar. Kom hem runt 19:30 och då blev det kvällsmat och så pratade jag i telefon med en vän som ska börja på nytt jobb.
 
Idag ska jag, som jag skrev igår, rida en ponny i stallet. Men först har jag en jobbdag och APT framför mig.
 
 kolla in bakbenet i galoppen... <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress