camillajarnedal.blogg.se

Skogslunk
Idag kände jag mig riktigt omotiverad, men tänkte samtidigt att jo - jag ska rida. Men ni vet hur det brukar bli då, inte sådär fantastiskt bra...
Så jag hängde på två andra som skulle rida ut istället, så det blev en skön skrittur i skogen. Gick riktigt bra faktiskt, hon var lugn och sansad (hon såg inte älgen, men det gjorde vi andra :p). Jag kan tänka mig att hon nog kan tagga till ordentligt om det bjuds på lite mer action men skönt att hon kunde slappna av och ta det lugnt med dagens sällskap. Duktig på att se sig för var hon med, rätt knölig terräng men det var inga problem för Nelli - hon traskade rätt på utan att snubbla någon gång. 
 
 
Sanna

Hahaha, älskar när de missar något helt obvious.. Men när de själva upptäcker älgen, då är den dödligt farlig! ;)

Svar: eller hur :p Vi har mycket vilt runt stallet där vi står och just nu har vi flertalet älgar som har "flyttat in" på varsin äng - tex har vi två som campar nästintill dagligen på en äng nära stallet, såna där orädda fjolårskalvar som man får tuta på med bilen för att de ska kliva undan från vägen när man kommer.... Herregud, flytta ut i skogen med er! Nä jag är glad att hon inte såg älgen igår utan fokuserade på annat - sist hon såg en älg hade hon väldigt bråttom hem :p
camillajarnedal.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress