camillajarnedal.blogg.se

Lördag, loppis och glasögon
God kväll :)
Jag började min lördag på hästloppis, denna gång sålde jag inget - jag hade inte planerat att vara hemma idag och hade därför inte fixat iordning prylar att sälja, men längre fram blir det nog en liten rensning. Däremot gjorde jag ett par fynd, bl.a ett fint Eskadrontäcke för 100kr. Kul!
På eftermiddagen hadejag en synundersökning inbokad och ja, det blir glasögon framöver. Höger öga var nästintill felfritt men vänster var det värre med. Så 19 oktober hämtar jag ut glasögon. Hoppas på att det ska kunna hjälpa till att ta bort en del huvudvärk för mig.
 
Ikväll har vi gjort hemmagjord pizza och tittat på Game of Thrones, snart läggdags. Imorgon ska jag ut till Skaftö och greja lite med min bil som ska in på verkstad i veckan.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress