camillajarnedal.blogg.se

God morgon fredag
God morgon,
här sitter jag på jobbet och har druckit en kopp kaffe. Lugnt här eftersom det är påsklov (men liite folk är det ändå, vi har lovskola) men det är rätt skönt då man kan få undan lite saker. Jag har en del att skriva men det kommer jag bli klar med under dagen.
 
Igår lunchade vi ett par stycken med en föräldraledig kollega (min närmaste kollega) och det var jättetrevligt att ses, det var längesedan. Sedan på kvällen var jag och Calle på möte om tillvalen/inredningsvalen till lägenheterna och det var rätt intressant att se alla blivande grannar samlade på ett ställe :p Vi hittade i alla fall de som ska bo vägg i vägg med oss, så nu har vi hälsat på dem.
Vi har ju haft en katalog med alla inredningsval och igår fick vi se sakerna i verkligheten (eller ja, prov på dem) vilket var bra, det gjorde att vissa planerade val föll bort och andra kom till. Vi har en ungefärlig plan nu och den 24e har vi ett eget möte med kundansvarig och då spikar vi valen.
 
Idag skiner solen igen efter gårdagens ösregn. Efter jobbet åker jag och hämtar min bil som är klar nu.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress