camillajarnedal.blogg.se

Onsdag och unghästutflykt
Imorse när jag gick ut till bilen tänkte jag för mig själv: vad VARMT det är!
Då var det +4 och regn ;) märks att det varit kallt länge nu...
Idag hade jag en lite annorlunda förmiddag mot en vanlig onsdag. Jag jobbade ju kväll för ett litet tag sedan och den extratiden plockade jag ut på förmiddagen idag, och istället för att åka till jobbet så åkte jag med en från jobbet och löshoppade hennes 2-åring och hans hagkompis. Två grabbar e: Skovens Rafael och Zaladin MI lastades på lastbilen i ösregnet och åkte på tur. Ingen av dem hade nånsin varit inne i ett ridhus och ja, inte sett bommar heller, men det gick riktigt bra alltihop faktiskt. De skötte sig bra med både lastande och åkande, och hoppningen löste de riktigt snabbt. Småhinder såklart eftersom det var första gången men ändå.
 
Efter detta åkte jag till jobbet och jobbade eftermiddagen som vanligt.
Imorgon ska jag och Calle till Göteborg efter jobbet på ett inför-inredningsmöte, vi ska till en "utställningslokal" eller vad man ska kalla det, och titta på de olika material- och inredningsvalen som finns till lägenheten och sen 24/4 har vi vårt eget inredningsmöte. Spännande! :)
 
Annars så har jag bilen på verkstad och hoppas få tillbaka den på fredag. Lite grejer som behövde bytas. Ska även köpa nya sommardäck inför årets säsong. Sura pengar men om jag tänker på hur mycket jag använder bilen så känns det ok ändå, den måste liksom rulla.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress