camillajarnedal.blogg.se

Onsdag
Hej alla :)
Som jag skrev i förrgår blev det lite ändring i planeringen med hästvaktandet och nuvarande plan ser ut såhär:
 
Imorgon ska jag rida ihop med en bekant hos henne, inte ridit nån av hennes hästar tidigare så det är lite av ett blankt blad. På lördag rider jag ihop med Tina på nån av hennes, hon skulle eventuellt tävla någon av dem men hade inte riktigt bestämt sig än - så jag vet inte vem jag rider, men skulle gissa på C eller D.
Nästa vecka ska jag ut till mitt gamla stall på tisdagen och hjälpa stallägaren lite när hon rider. På torsdagen ska jag och Calle på invigningen av området vi ska flytta till nästa sommar och sedan är jag hästvakt fre, lör, sön. Fullt upp! Tur att jag har min kalender ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress