camillajarnedal.blogg.se

Torsdag
Hej hej :)
Sedan sist så har jag hunnit med lite allt möjligt. I måndags red jag stoet A på kvällen efter jobbet och det gick helt ok. Var andra gången jag red henne så vi känner ju inte varandra, men hon är snäll och försöker så gott hon kan. På tisdagen var jag och Calle inne i Göteborg och gjorde våra inredningsval till lägenheten, tror det blir jättefint ^^ Nästa anhalt i lägenhetsprocessen är inte förrän vid jul någongång, och då är det stomvisning - hus"skalen" står upp och man får titta lite på något mer "riktigt" än rutan avspärrad med plastband som jag såg i torsdags, eller en ritning.
Igår var jag iväg med ett par elever från skolan och hoppade final i Skol-DM. En vinst i storhästklassen blev det! Duktiga tjejer :)
 
Idag och imorgon händer inte jättemycket utan jag tar det lite lugnt. Just det, igår såldes N som jag red för ett tag sen. Tråkigt för mig (:p) men grattis till nya ägarna, de har fått en jättetrevlig häst!
Nu går vi in i typ långhelg (jag ska jobba hemifrån på måndag/klämdagen men ledig tisdag), och på lördag ska jag rida A på morgonen och senare på eftermiddagen ska vi ut till mina föräldrar för att fira mamma och min syster som har fyllt år. Söndag blir en hästdag, jag ska hjälpa Tina som är på tävling med tre hästar. Hoppas på sånt där superväder igen som det varit de senaste helgerna...
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress