camillajarnedal.blogg.se

Tillbaka i rutinerna
Nu har jag varit igång på jobbet ett par dagar - känns som att man aldrig varit borta, haha 😁
Nä, men det går fort att landa in igen, det är bara att jag är så himla morgontrött som gör det lite motigt. Eleverna kommer nästa vecka och då drar det igång på riktigt. Idag och imorgon är det fortbildning i psykisk ohälsa - jag har skrivit om det tidigare, när jag gick en kurs i AOSP (Akut Omhändertagande av Självmordsbenägen Person) och det är samma kurs nu men alla pedagogerna på skolan får den och jag får en en uppfräschning helt enkelt. Tungt ämne men intressant och nyttigt.
 
För övrigt blir det en liten utflykt till helgen då jag bl.a hälsar på Hottie och lite annat. Har ev lite kul saker på gång men gör en fuling och håller på det ett par dagar 😜
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress