camillajarnedal.blogg.se

Måndag
Måndag och utbildningsdag idag. Första dagen av tre på arbetsmiljöutbildning. Idag var det introduktion och inte så djupt (men mycket info ändå), de andra två gångerna ska det bli mer fördjupning. Riktigt intressant faktiskt, är inte så insatt i detta området så jättenyttigt att få lite mer koll. Jag är nyblivet skyddsombud dessutom, det är därför jag är på denna utbildningen :p
 
 
Riktigt skitväder var det imorse med när jag åkte, snöade och småvägarna jag körde på väg till utbildningen var inte plogade. Blä!
Snöade hela dagen men regnade mer sen när jag åkte hemåt. I stallet var det rätt nöjda hästar som kom in, de är inte jätteglada i detta vädret. Alltså "kallt" är ju inte så farligt, men när det blåser och regnar/snöar på tvären så är det inte roligt ute. 

Förresten, ska ni på GHS? Jag har inte inte planerat att gå på någon av tävlingarna, dressyren låg dåligt till jobbmässigt, men kanske åker ner och kikar runt på mässan till helgen. Alltid trevligt. 
Katie

Nikolina och jag åker till gbg horse show på torsdag, ska bli kul =) förra året var Alicia så liten att Nikolina fick stanna hemma men i år kan vi gå båda två, ska bli skoj =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress