camillajarnedal.blogg.se

Tisdagkväll
God kväll :)
Kom hem från kvällens ridning för en stund sedan och har hunnit duscha och landa lite innan sovdags. Idag var jag hemma mellan jobbet och stallet, vi åt middag och kollade på ett avsnitt Big Bang Theory innan jag stack iväg, inte så långt denna gång utan sådär 12 min bara.
Idag har jag ridit B, en val f-10. Ganska grön och inte jättemycket riden. Snäll och med rätt trevliga grundgångarter - bara lite mer motor som behöver lockas fram.
 
Imorgon ska jag iväg på hopptävling med ett gäng elever, tar nog större delen av dagen. Sen snabbt tillbaka för ett möte 14:30-16:00. Därefter åker jag ut till C och tar hand om honom. Lite nervöst när man är själv på nytt ställe där jag bara varit en gång och man inte är inkörd i rutiner och var sakerna finns, men det löser sig. Sen på torsdag blir det ju mycket lättare direkt.
 
Nu ska jag gå och lägga mig, och hoppas på att dagens ridning jämnade ut den mycket påtagliga träningsvärk jag haft efter söndagen XD
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress