camillajarnedal.blogg.se

Torsdag
 
Ovan var vad som väntade i personalrummet på jobbet idag när jag kom tillbaka från ett av mina möten. Gott!
 
Igår var jag och red efter jobbet. Jag och Tina tog varsin och så bytte vi "i halvtid". Det blåste en del igår så det var pigga hästar, men de skötte sig fint. De ska tävla i helgen igen men inte båda dagarna. Det stora fuxstoet, Despina ska tävla på lördag och grabbarna Calle och DD ska gå på söndag - och då på söndag rider jag Despina medan de andra tävlas.
 
Idag var det ingen ridning för mig men jag har tagit en tur i spåret, varvat att gå snabbt och att springa. Jag är verkligen ingen löpare, rätt kass kondition och tycker inte det är särskilt kul heller. Haha, jag är mer en sån där; "om ni ser mig springa är det troligtvis något som jagar mig...", men behövde röra mig - så springa fick det bli. Dagens ösregn hade iallafall gett med sig så skönt väder att vara ute i. Det var så typiskt idag, jag kollade väderapparna igår och de visade regn idag, sen när jag gick upp imorse var det blå himmel och sol så jag hoppade regnjackan. Mhmm... Tror ni det regnade sen vid lunch när jag skulle på mitt andra möte "ute" (=utanför skolans lokaler) och jag behövde gå en bit? Klart det gjorde.... Massor!
 
Katie

Jag älskar att springa 😊 början på passen är alltid sååååå tunga och jobbiga! Men efter ett tag släpper det och kroppen kommer in i ett fint flyt, det är den känslan som är underbar och gör löpningen rolig 😃

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress