camillajarnedal.blogg.se

Lunchtid
Nu är jag mitt i lunchen, halvvägs genom arbetsdagen. Var ett tag sedan jag var inne och i vanlig ordning rullar det ju på ändå utanför bloggen.
 
Sist skrev jag att jag hade en provridning på gång och den hästen har jag provat två gånger nu och om allt klaffar så dyker det upp ett litet projekt framöver 😏👌
Jag har varit med Tina på tävling i Nordhalland med lille Calle och det gick fint, en placering blev det den dagen 😊
Förra veckan var det höstlov på skolan men vi höll igång ändå med föreläsning på måndagen och sedan konferens tis-ons. Vi var på Thorskogs slott och hade bra dagar med mycket jobb men givetvis trevligheter med, god mat och bra boende.
 
Denna veckan händer det inte så mycket utöver det vanliga utan jag jobbar på. Nästa vecka har jag utsläpp i stallet och även en frisörtid. Har inte 100 bestämt vad jag ska göra med håret men jag har bokat tid för både klipp och färg. Blir inget drastiskt men en uppfräschning helt klart.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress