camillajarnedal.blogg.se

Coming up - Träningshelg!
Spännande helg på gång. Imorgon är jag ledig från jobbet och så åker jag och Scillas ägare på träningshelg fre-sön. Scillas ägare kommer och plockar upp oss med lastbilen tidigt imorgon morgon och så rullar vi upp mot Enköping. 
Vi ska till Karin Öljemark och jag är supertaggad. Jag tränade mycket för Karin förr men de senaste åren har det inte blivit av, så nu ska det bli kul att få tre dagar med hennes ögon på sig, och vilken bra skjuts framåt det kommer bli i arbetet med Scilla att få hjälp såhär tidigt liksom.
 
Idag blir det mycket fix med packning och liknande, det är ju lite prylar som ska med när man ska bort ett par dagar. Jag hoppas få filmat lite på träningarna och får jag det så visar jag här sen.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress