camillajarnedal.blogg.se

Mycket sen sist
Ja här händer det grejer. I båda ändarna av skalan får man väl säga.
Får väl börja med nytillskottet. I fredags blev jag moster igen, denna gång till en liten kille (nåja, han var rätt stadig på 4950g). Har inte träffat honom än men snart så! ❤
 
Igår var jag iväg och träffade Tina, vi tog tillvara på solen och passade på att fota två utbildningshästar. Två fyraåriga, vill nästan skriva hingstar, men de kastrerades i fredags så nyblivna valacker. Riktigt fina!
 
Sedan var det dags för sorgliga saker idag. En häst i stallet togs bort akut och det var Roxis ena hagkompis. En häst som jag har haft ihop med mina hästar under flera år, snäll och klok häst som varit så fin med unghästarna. Hemskt tråkigt 💔
 
Imorgon ska vi på Göteborg på kvällen för möte kring lägenheten så det blir en ganska lång dag, Jag hinner inte till stallet men en i stallet passar Roxi. Som jag skrev en annan dag så hjälper vi varandra, och jag passade hennes häst häromdagen så nu gör hon mig en gentjänst.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress