camillajarnedal.blogg.se

Sjukling
Sjuklingen, det är jag det.
Jag åkte på magsjuka som bröt ut natten till igår. Ingen höjdare!
För att göra det ännu bättre så hade jag utsläpp i stallet igår så det var bara att släpa sig iväg. Jag ska bespara er från detaljer men jag var inte pigg och fräsch... Tillbringade sedan resten av dagen i sängen där jag blandade sovande och Netflix.
 
Idag är jag piggare men inte 100. Stallägarna hjälper mig och passar Roxica idag. Haha, de vill väl inte ha dit mig kan jag tänka :p Imorgon jobbar jag hemifrån - de var inte heller så sugna på att ha mig på plats. Men sen är jag fit for fight igen. Lite trist med imorgon dock då jag skulle ätit lunch med en ifrån mitt andra jobb (det jag är tjänstledig från). Men vi bokar om, och sen på torsdag har jag en inbokad lunch med min kuratorskollega som varit föräldraledig. Trevligt!
 
 
 
 
Anonym

Fin bild!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress