camillajarnedal.blogg.se

Nya året igång
Yes, nu är det nya året igång. Jag har (o)lägligt nog varit skitförkyld över nyår, men det stoppade inte våra planer utan vi var ute och firade i Göteborg. Calle hade bokat en överraskning så jag visste inte vad vi skulle göra, bara att vi skulle till Göteborg. Vi gick på The Concept, stället där vi var på påsk. Lika bra denna gången, god mat och superbra underhållning. Det är "shared dining" så man delar bord med andra, och vi satt vid ett bord för 4 -ihop med ett annat par. De var väldigt trevliga och vi pratade på under kvällen. Jag reagerade på att det var "något" med dem, både utifrån vilka frågor de ställde till oss och sen hur personalen bemötte dem. Efter ett par timmar så visade det sig att kvinnan var VD för Wallmans - alltså ägare och grundare till hela stället, förklarade saken! 😆
 
Litet ihopklipp från kvällen - ljud på!
 
Förutom nyårsfirande så har jag börjat jobba igen efter lite ledighet och det är tufft att starta upp igen, puuuh vad trött jag är. Roxi ska åka till Skara på tisdag och kolla sin tand. Knölen hon haft försvann plötsligt i typ förrgår, verkar alltså som att den lösa biten ramlat ut. Men vi åker såklart ändå för att kika hur det ser ut, är det trasigt och behöver lagas? är det vasst osv... Skönt nog har vi fått en tid kl 13 så vi behöver inte vara uppe i ottan. Hon är inte så lättlastad så rätt skönt att ha lite tid på sig liksom...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress