camillajarnedal.blogg.se

Piggelin
Lugnt här det sista men det är för att det inte hänt så mycket utanför i verkliga livet heller. Roxi läker sina "hål" efter utdragna tänder, men nu är det bara ett par dagar kvar.
Jag har longerat henne lite i repgrimma och jaa, hon är pigg kan man säga. Jag vet inte om hon haft ont i munnen innan och kanske varit lite nere för det (fast alltså hon har varit pigg innan med) men nu det sista så har hon varit superladdad och studsar och far som en ballong man släpper iväg. Hon piper, bockar och far omkring i fyrsprång.... Hoppas hon ska känna sig bra i munnen när vi börjar rida igen.
 
Annars så har jag skaffat gymkort igen, fick ett helt ok pris på ett "Alla aktiviteter - Alla klubbar" (vilket är bra inför flytten till sommaren, jag bara byter klubb då utan behöva ändra något med kortet) i och med att min arbetsgivare har avtal med STC. Tänker att jag ska kunna träna dagar när jag inte rider och ev på helgen.
Tränade ett pass igår och herregud, typisk januari på gymmet. Det var proppfullt med folk... Men jag fick gjort det jag tänkte iallafall så det var skönt. Var trött i kroppen igår kväll men ingen träningsvärk idag faktiskt.
Sedan har jag även en STC-klubb väldigt nära jobbet så om jag känner mig sjukt pigg och rask (haha, as if....) så ska jag försöka träna innan jobbet ibland.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress