camillajarnedal.blogg.se

Gnällig
Ja, känner mig rätt gnällig just nu. Är skitförkyld, igen. Har varit dålig i ca 5v(!) nu med ett par ok dagar inemellan. Skittråkigt och det är nästan pinsamt att behöva sjukanmäla sig från jobbet -igen. Var hemma i fredags med feber och allt som hör till, och är fortfarande rätt kass men jag hoppas på att kunna jobba imorgon iallafall.
 
Igår fyllde min syster 30 och vi var ute hos mina föräldrar och firade henne, årets första grillning dessutom! Mysigt :) Idag såg jag på facebook och andra ställen att folk vaknade upp till snö, jag har dock klarat mig undan och det var barmark här. Bara blåsigt och halvmulet men det får väl gå, hade blivit tokig om det var snö...
 
I kommande vecka står det återbesök på schemat, fredag åker vi upp till Husaby igen för nytt ultraljud av hoven. Håller verkligen tummarna att man kan se någon förbättring.
 
Nu ska jag vila en stund innan jag åker ut till stallet för mockning och så är det jag som ger hästarna 17-hö idag.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress