camillajarnedal.blogg.se

Veligast i världen :p
Ja det var jag idag.
Först var jag på NÄRK och tittade på ett par starter i MSVC och MSVB. Tina red MSVC med två hästar och jag såg den ena, lite övertaggad men fin ;)
 
Därefter åkte jag till stallet och började direkt med att hämta in Nelli, planen var att rida och jag hade tagit fram alla saker. Sen tappade jag helt motorn och bestämde mig för att longera istället -oavsett skulle hon röra sig för att gå ur ev träningsvärk från igår- såå, jag longerade henne och hon såg fin ut. Var jättepigg när jag skrittade fram henne, hon släpade mig nästan efter sig bort längs vägen, men lugnade sig på banan.
Sen när jag var färdig så ångrade jag mig igen och bestämde mig för att rida ändå. Så det var bara skifte av utrustning och ut igen!
Helt ok känsla, hon drog av ett ordentligt bocksprång en gång men annars så var det inga större grejer. Joggade runt på stora och små åttor, gasade på lite på långsidorna och försökte bara få ett bra flyt. Som sagt, helt ok känsla får jag säga :)
 
 
 
www.satilaryttaren.se

sv; vad bra, då behöver jag inte känna mig snål eller dum som sparar det översta, torra lagret :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress