camillajarnedal.blogg.se

Winter Wonderland
Igår var vi i Göteborg och träffade lite kompisar. Åt middag på en asiatisk restaurang, Mikado, som ligger i närheten av Scandinavium och därefter gick vi på Jul på Liseberg. Kan säga att vi var inte ensamma där, herregud vad folk. Man fick liksom vagga fram som i en massa av folk... Jag lyckades förlora både ett örhänge och en vante, så var lite grinig över det :p Men vi hade en mysig kväll.
 
 
Idag vaknade man upp till strålande sol och -10 grader. Jag passade på att sticka till stallet på förmiddagen så att jag skulle få lite ljus, resten av veckan är jag ju på jobbet när det är ljust ute, och idag tog jag med mig kameran. Gäller att passa på för jag tror inte att snön skulle ligga kvar så länge till - och ja, när det gäller att träffa in både sol, snö och stilla ute så är väl inte oddsen så höga. Så som sagt, gäller att passa på.
 
 
Anonym

Superfina bilder! Det har verkligen varit vackert idag.// m

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress