camillajarnedal.blogg.se

noll röst
ja pust, inatt har jag hostat halvt ihjäl mig - och vaknade upp med i princip ingen röst alls. Var på jobbet iallafall då jag hade ett par saker som verkligen var tvungna att fixas, men fick avbryta ett samtal och boka ny tid för rösten försvann. Åkte från jobbet när alla möten var klara, och troligtvis blir jag hemma imorgon.
 
I stallet så tittade jag till Nelli som nu har fått en kompis :) Vi släppte ihop henne med boxgrannen Bellona och det gick jättefint, de tittade på varandra och sen var det lugnt. Bellona var väl sådär road förut när jag tittade till dem, hon försökte verkligen sätta Nelli på plats - men det hade hon inget för :p De stod bredvid varandra och Bellona testade att slicka öronen bakåt, visa tänderna och bita i luften mot Nelli. Nelli brydde sig inte över huvudtaget och stackars Bellona suckade och slutade försöka. Nelli hade iallafall tålt sig ute i hagen igår och varit ute lika länge som alla andra, hoppas det funkar idag med. Det hade varit skönt!
 
Nu ska jag landa i soffan och vila mig lite. Har sååå ont i revbenen av hostandet.
Lina - olinao.blogg.se

Hur går det med Nelli? Är hon behandlad för något så hon vilar för det, eller är hon under någon utredning?

Svar: Vid klinikbesöket i juni upptäcktes att Nelli har förträngningar på fyra ställen i halskotpelaren och alla svårigheter i ridningen kommer högst troligtvis från dessa -pga detta rids hon inte och har inte ridits sedan klinikbesöket. Vi är i tvist med säljaren och väntar på kallelse till Tingsrätten.
camillajarnedal.blogg.se

Lina

Fy vad tråkigt att höra! Hoppas det blir någon lösning på allting.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress