camillajarnedal.blogg.se

Lunchtid
Ungefär när detta kommer upp så har jag lunch och förbereder mig för en lååång möteseftermiddag. Vi har överlämningar kring de blivande sjuorna som börjar hos oss till hösten, så det kommer fyra skolor och ska lämna info till oss. Puh, kommer vara trött i huvudet i eftermiddag :p Tur att jag bara planerat att städa i eftermiddag...
 
I måndags var jag iväg med en kompis som skulle på träning med sin häst. Var ett tag sedan jag såg honom så det var roligt att se utvecklingen. Han var lite tjurig och skulle inte åka med först, men lastningen hem gick mycket smidigare. Träningen var nyttig att lyssna på , jag hade filmningstjänst så satt intill tränaren och hörde bra. Hästen är en stooor kille som har vuxit länge och mognat långsamt, men nu märktes det hur vuxen han blivit. Roligt!
Lång dag och jag var inte hemma förrän 21:30 så var rätt trött sen.

Igår var jag ute i gamla stallet efter jobbet. Hade en träning för stallägaren och det gick bra. Jag har ju ridit hennes häst en del själv så vet hur han är i ridningen. Efter träningen fikade vi i stallet med ett par andra av inackorderingarna och snackade lite skit. Trevligt att vara där, var ju ett tag sen sist (en månad ungefär). Hemma tog jag det bara lugnt resten av kvällen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress