camillajarnedal.blogg.se

Bröllopshelg
Denna helgen har jag varit iväg på bröllop, strax söder om Vellinge var vi så en bit bort. Jag kände inte brudparet men bruden är en nära familjevän till Calle.
Vi åkte ner igår förmiddag och kom fram i såpass god tid att vi hann åka bort till hotellet där bröllopsfesten skulle hållas och checka in på vårt rum innan vigseln. Kl 15 var det vigsel och det var fint -såklart-
De hade en kille som sjöng under vigseln och även lite senare, både jag och Calle kände igen honom och klurade en bra stund på vem det var och om det kunde vara den vi misstänkte. Senare frågade jag sångaren och visst hade vi rätt, han var en av sångarna vi såg på The Concept på påsk. Superduktig kille!
Efter vigseln åkte alla gäster tillbaka till hotellet för mingel på utsidan i väntan på brudparet, det bjöds på bubbel och en väldigt god chokladkaka samt en del underhållning. När brudparet anlände var det gruppfotografering och sedan gick vi in för att påbörja middagen.
Jag, Calle och Calles ena bror hamnade vid samma bord (+ 5st till då) och vi hade ett roligt sällskap så kvällen blev trevlig. Väldigt god mat där nästintill allt (kött, grönsaker, kryddor, mejeriprodukter) var ifrån gården där hotellet ligger. Middagen pågick ganska länge och det var många tal under kvällens gång. Efter middag blev det party och de flesta var igång länge.
Jag kom i säng strax innan klockan 3 inatt så idag är jag lite seg :p idag var det gemensam frukost/brunch och man hade satt en "snäll" tid till klockan 10.
 
 
Ikväll blir det en tidig kväll för jag är som ni säkert förstår lite mör, och imorgon är det back to work, slut på semestern.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress