camillajarnedal.blogg.se

Gamla vänner
Nu är jag inne på sista semesterveckan, känns dubbelt som alltid. Jag gillar semester och hade gärna varit ledig länge till 😉 Men, blir ändå lite kul att jobba igen och komma igång med allt, roliga kollegor osv.
 
I förrgår åkte jag ut till Skaftö, åt lunch med mina föräldrar och efter lunch var det projekt "lasta inte så lättlastat sto med föl" som väntade, gick smidigt ändå får jag säga - förutom min stackars mamma som fick en fölhov på sin halvt läkta brutna tå 😵 Lite senare på eftermiddagen skulle jag träffa en gammal kompis från gymnasiet. Vi har inte setts på ett par år nu av olika anledningar men i måndags var det dags att ta tag i detta och uppdatera läget. Kul att träffas och höra vad som hänt sedan sist, det händer mycket på ett par år och vi gick igenom både roliga och sorgliga saker. Kompisen har bott utomlands en tid men är tillbaka "hemma" nu igen så det kan nog bli fler träffar framöver ❤ Vi skulle egentligen ha gått och badat men lyckades pricka in sommarens typ enda "kalla" dag med blåsigt, regn och lägre temperatur så blev inget bad.
Igår däremot var det varmt och soligt igen så då åkte mina föräldrar och jag ut med båten och badade på holmarna. Superhärligt!
 
Idag är det 30 grader igen så blir inga ashäftiga aktiviteter utan lugnt och fint.
I helgen åker vi till Malmö för bröllop, vigsel på lördag och så är det bröllopsfest + övernattning/gemensam frukost på Ängavallen. Blir nog riktigt trevligt :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress