camillajarnedal.blogg.se

Semester
Här är det semester nu, bara första veckan än så länge men det är så sköönt. Har hunnit med flera turer ut till föräldrarna och vi har varit på sjön och badat. Jag är lite av en badkruka men har badat flera gånger nu och tom jag tycker det är skönt i vattnet (fryser oftast :p).
Denna veckan är väldigt uppbokad, igår var jag hos syrran och fixade med mitt hår, blev väldigt ljust - såhär blond har jag nog aldrig varit :p
 
Idag har jag varit hos en kompis och vi red ut en lång tur i skogen. Fick låna hennes dotters häst och det gick bra, det var en snäll dam som tog hand om besökaren utan att tappa den ;) Åt middag ihop och snackade lite skit innan jag åkte hemåt igen.
Här hemma har jag pysslat med lite packning, för imorgon åker jag och en kompis till Falsterbo. Har biljetter till torsdag men åker ner imorgon så vi är på plats. Ska tälta 🙄🤣 Vi får väl se hur det går, ska ju åtminstone vara bra väder. Blir det skitväder så får vi väl bo i bilen ;)
Som sagt, Falsterbo ons-tors. Sen på vägen upp på torsdag kväll tar vi med oss Calle som varit i Skåne ett par dagar.
Fredag ska jag lämna bilen på verkstad och få bytt min trasiga vindruta (skulle varit gjort för en månad sedan men då var den levererade rutan transportskadad osv). På kvällen ska jag rida Aprilia, skulle ridit henne igår men hon hade tappat en sko som slås på imorgon igen. Lör-sön ska jag rida Calle-häst medan Tina är på Falsterbo.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress