camillajarnedal.blogg.se

Sommarlov och sommarförkyld
Yes, nu är det sommarlov för eleverna. I torsdags var det skolavslutning, mulet, blåsigt och +15 grader så dete var lite ruggigt på utsidan. Men avslutningen avlöpte bra och det är alltid lite sorgligt att vinka av 9orna efter tre år. När eleverna gått hem så hade personalen en gemensam lunch och under den började jag känna att halsen inte var 100. Igår när jag vaknade kändes det i hela kroppen att en förkylning var på intågande, så typiskt! Jag jobbade under dagen ändå och på förmiddagen hade vi en väldigt intressant föreläsning kring prestationsskillnader mellan tjejer och killar, hur man lär sig olika osv. Igår var det även personalavslutning och vi hade Oscarsgala som tema. Jättekul idé! Vi fick dra en lapp ur ett glas och blev bordsplacerade efter filmtiteln som stod på lappen. Sedan skulle vi återskapa filmen vi fått och spela in en film. Mitt bord hade Hajen 😆🙄 Inte det lättaste men vi fick till en film till slut, vann inga priser för den men det var roligt ändå. Jag kände mig mer och mer risig under kvällen och idag är jag rätt kass. Trist för jag skulle ridit Calle idag men fick avboka. Har ridning av Aprilia inbokat på måndag och Calle tis-ons, men får se när jag är på hugget igen.
 
Från igår
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress