camillajarnedal.blogg.se

Tisdag
God middag, lunchtid här.
Idag skiner solen igen men det är avsevärt svalare än vad det varit det sista. Igår sken inte solen :p Jag och Calle kämpade på i regn och blåst, han var inte superroad men lite jobb fick vi till trots allt.
Imorse var jag och lämnade in min bil på verkstad, har haft ett stenskott som i värmen har spruckit upp till en lååång spricka - så behöver byta rutan. Skittråkig kostnad, särskilt som man lätt får ett nytt stenskott typ i samma ögonblick som man svänger ut från verkstaden... Blir lite annat fix med, men sen ska den gå som ett spjut igen. Störigt nog hade de stött på lite bekymmer så det blir dyrare än tänkt och jag behöver in en gång till (tex var den beställda rutan transportskadad så de får beställa en ny...) men det är ju bara att göra. Jag har ju lånebil i alla fall så tar mig runt utan problem.
I eftermiddag när jag hämtat bilen så ska jag ut och rida Aprilia, det blir skönt att det är lite svalare då.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress