camillajarnedal.blogg.se

Fredag
God kväll :)
Igår var jag hos N igen för ytterligare ett ridpass.
Det blev ett liknande pass som i tisdags, hon inledde med lite tjurighet och att inte riktigt gå fram, men efter ett tag så kom vi över det och bitvis så släppte hon på riktigt bra. Lite synd att hon hade en sån här "period" (eller vad man ska säga) nu, passet jag red för 2v sen var helt utan bromsighet. Jaja, så är det ibland. Det var kul ändå!
Jag blev sedan kvar ett tag i stallet, fastnade med folk att prata med 😜
Nu har jag ingen mer ridning inplanerad men det ändrar sig troligtvis fram i veckan.
 
Idag på jobbet hade vi en liten för-våffeldag. Våffeldagen är ju på söndag, men vi körde idag. Skol-IF sålde våfflor och herregud sånt tryck. Jag tror de sålde 400(!) våfflor, helt galet!! (men gott 😋)
 
 
Annars så har jag fixat lite inför påsk, jag och Calle ska till Göteborg på lite roligheter. Vi ska hit (länk), låter rätt spännande, eller hur? och sedan bor vi på hotell över natten så behöver inte krångla med att ta oss hem och sådär, oooch så får ju hotellfrukost på söndagen. Det är inte fel alls 😁
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress