camillajarnedal.blogg.se

Fredag
Hello i "våren" (sol och superfint, men dock -8 grader......).
I onsdags och igår var jag ju iväg och passade C. Han skötte sig fint och var snäll att rida båda dagarna, igår gick helt klart bäst och jag fick till det ganska bra ändå. Jobbade med lite galoppfattningar från skritt och lite öppnor. C har en rätt rörlig galopp som är jobbig att sitta i men med skrittövergångarna så hade jag lite mer "håll" på alla kroppsdelar. I traven blev det ett bra flyt så jag kunde lägga lite energi på mig själv och rätta till handställning m.m. Nyttigt!
Roligt att vara igång lite mer och det är lite kul för jag har nästan ridit mer denna veckan än vad jag gjort på över ett halvår.
 
Idag åker sambon till Frankrike i 10 dagar för lite semester, men jag är hemma och fortsätter med vardagen :p
Blir en lugn kväll och imorgon är det tidig morgon som gäller med utsläpp.
 
söta C
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress