camillajarnedal.blogg.se

Långfredag
Glad Påsk på er!
Sedan sist så har jag hunnit med en arbetsvecka med bl.a kvällsjobb i måndags, och sedan ridpass på C i tisdags. Bra pass, han sköttesig finfint. Hästen N som jag red förra veckan vann en MSVA idag såg jag, kul! 😀 Igår hade jag en rätt tuff dag på jobbet eller vad man ska säga, långa samtal om tunga saker - så var trött när jag kom hem och slocknade rätt snart i soffan.
 
Idag har vi varit på Överby, Calle skulle klippa sig och så gick vi runt ett tag. Vi ska ju till Göteborg imorgon och jag är så sur på en webb-butik för jag hade beställt en klänning som jag skulle ha imorgon kväll, men den har inte kommit än. Störande, jag beställde den i lördags, fick orderinformation i måndags (typ "hej, din order behandlas nu -du får snart leveransinformation"). Paketet skickades igår.... 👎
Såå, får tänka om på klädfronten helt enkelt.
 
Som sagt, imorgon sticker vi till Göteborg för middag/utekväll och sen stannar vi över natten på hotell.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress