camillajarnedal.blogg.se

1 maj
God eftermiddag!
Redan förste maj, men det känns inte rikigt så - riktigt ruskväder idag. Annat var det förra året, då var det såhär härligt
 
 
Idag har jag varit och ridit A,vi hann innan himlen öppnade sig. Hon var pigg idag och jobbade på för fulla muggar. Ligger två korta klipp på min instagram, egentligen hade vi redan avslutat men så ville ägaren filma en liten snutt så vi har startat upp igen där när det filmas. Hon var lite trött i kroppen när det filmades, pigg i huvudet men inte lika mycket ork i kroppen längre.
Efter ridningen åkte jag till Torp, köpte mig en fönstertvätt från Kärcher så nu ska jag bannemig tvätta fönster. Ingen favoritsyssla direkt så tänkte att det kanske underlättar med en sån. Får återkomma med recension på den 😜
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress