camillajarnedal.blogg.se

Välrastad
Ja så skulle man kunna beskriva mig idag :p
Jag inledde på förmiddagen med att rida Aprilia. Det var varmt och hon var inte supertaggad, lite styv och småseg - men den känslan går över. När hon värmt upp så är det som att trycka på en knapp och så vevar hon igång. Full fart! Blev riktigt fin, fick upp henne i formen och fick bra fart i bakkärran och hon bjöd på två fina längningar. Lite kul var att idag fick jag till det bäst i högervarvet som annars är det lite svårare varvet.
När jag var klar där åkte jag till nästa ställe och red Calle och longerade Woody. Calle hade också en bra dag och var jättetrevlig att rida. Det var lite varmt där i paddocken men han var så fin så det märkte jag knappt.
 
Woody longerades bara och han skötte sig bra. Han är bara 4 år och inte så mycket gjord med så det är lite vingligt och fladdrigt, men det kommer bli en väldigt fin ridhäst sen. Himla charmig dessutom, se bara! ;)
 
Imorgon är det nya tag och jag ska rida Despina och Calle. Satsar nog på att rida liiite tidigare än idag så att jag inte brinner upp i solen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress